Логотип Peopletalk

Opening Ceremony закрывает свои магазины

Редактор отдела моды

Opening Ceremony сообщил о закрытии всех своих магазинов в этом году. Такое решение связано с тем, что итальянский холдинг New Guards Group (в нем состоят Off-White, Palm Angels и Heron Preston) на днях приобрел бренд и его интеллектуальную собственность. Основатели Opening Ceremony Умберто Леон и Кэрол Лим выступили с заявлением в официальном Instagram марки: «Для нас очень волнительно объявить сегодня, что мы будем закрывать все торговые точки в 2020 году. Мы приняли решение сосредоточиться на новых коллекциях бренда вместе с нашими новыми партнерами. Наш бренд принимает дух экспериментов и веселья и вкладывает эту энергию в создание одежды. Мы знаем, что наше решение может вас удивить, и вы будете по-разному его воспринимать. Но мы верим в необходимость перемен. И вместе с нашими новыми партнерами мы отступим и оценим наше будущее, чтобы вернуться с ценным опытом».

View this post on Instagram

This is why it’s incredibly emotional for us to announce today that we will be closing our Opening Ceremony retail locations sometime in 2020. We’ve made a decision to focus on growing Opening Ceremony collection and brand with our new partners, New Guards Group, and expand the designs of Opening Ceremony. Our brand takes the beautiful spirit of experimentation, fun and collaboration embodied in our stores and imbues this energy into the clothing we make. We know our decision may surprise you and it may be interpreted in many different ways. Ultimately, in this time of immense change in the way that people shop, we still believe in the power of passionate and unique retail. But we also believe in the necessity for change, reflection and an opportunity to refresh. This is a moment of transition for Opening Ceremony and, together with our new partners, we are taking the chance to step back and evaluate the future of our Opening Ceremony retail experience. We are stepping back from multi-brand retail, for a moment, so we can come back with an experience that is just as inspiring, filled with love and relevant for the years ahead as Opening Ceremony has been.

A post shared by Opening Ceremony (@openingceremony) on

Также создатели марки заявили, что Opening Ceremony будет существовать, как единый бренд, а не как ритейл.

Реклама