Логотип Peopletalk

Белла Хадид снялась для глянцевого журнала, не выходя из дома

Редактор отдела новостей

Режим самоизоляции внес коррективы в жизнь каждого из нас: меняется весь мир. Так, Белла Хадид (23), которая исправно соблюдает карантинные меры, и не думает отказываться от работы модели.

Звезда приняла участие в фотосессии для итальянского Vogue прямо из дома (кто бы мог в это поверить еще пару месяцев назад?). Работу Беллы координировали по Facetime – модель в Instagram выложила не только очень сексуальную (почти эротическую) фотосъемку, но и backstage.

View this post on Instagram

The Vogue Italia April Issue will be out next Friday 10th. 🤍🤍🤍 “In its long history stretching back over a hundred years, Vogue has come through wars, crises, acts of terrorism. Its noblest tradition is never to look the other way. Just under two weeks ago, we were about to print an issue that we had been planning for some time, and which also involved L’Uomo Vogue in a twin project. But to speak of anything else – while people are dying, doctors and nurses are risking their lives and the world is changing forever – is not the DNA of Vogue Italia. Accordingly, we shelved our project and started from scratch. The decision to print a completely white cover for the first time in our history is not because there was any lack of images – quite the opposite. We chose it because white signifies many things at the same time. 🤍🤍🤍 White is first of all respect. White is rebirth, the light after darkness, the sum of all colours. White is the colour of the uniforms worn by those who put their own lives on the line to save ours. It represents space and time to think, as well as to stay silent. White is for those who are filling this empty time and space with ideas, thoughts, stories, lines of verse, music and care for others. White recalls when, after the crisis of 1929, this immaculate colour was adopted for clothes as an expression of purity in the present, and of hope in the future. Above all: white is not surrender, but a blank sheet waiting to be written, the title page of a new story that is about to begin.” #EmanueleFarneti @EFarneti #imagine #FarAwaySoClose #WhiteCanvas — Read the full Editor’s letter via link in bio. Full credits: Editor in chief @Efarneti Creative director @FerdinandoVerderi

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on

Кстати, в апреле итальянский Vogue вышел с белой обложкой. «Белый — это прежде всего уважение… Белый — это цвет халатов тех, кто жертвует своими жизнями ради спасения наших… И самое важное — это не цвет капитуляции, а чистый лист, ожидающий, пока его заполнят, заглавная страница новой истории, которая вот-вот начнется», — прокомментировал выбор главный редактор Vogue Italia Эмануэле Фарнети.

Купить рекламу

На этом сайте мы используем файлы cookies. Продолжая использование сайта, вы даете свое согласие на использование ваших файлов cookies. Подробнее о файлах cookies и обработке ваших данных - в Политике конфиденциальности.